Sunday 16 February 2014

Cerita saya setelah mengambil vivix

Banyak baca testimoni bagusnya vivix. Untuk orang yang sakit, alhamdulillah dengan izinNya Allah sembuhkan penyakit yang dihidapi melalui vivix. Setiap penyakit itu ada ubatnya. Orang yang sihat lagilah bagus ambil vivix sebab mencegah itu kan lebih baik dari merawati. Selain itu yang bestnye vivix ni minuman anti-penuaan. Dah lama teringin nak cuba. Tapi harganya yang mahal tu, menyebabkan saya berfikir banyak kali sebelum beli. Risau kalau- kalau duit untuk membeli vivix itu boleh digunakan untuk keperluan lain yang lebih penting lagi. Kebetulan, bermula ogos 2013, kumpulan shaklee yang saya join membuat open kutu untuk beberapa produk terpilih. Antaranya set slim, set penyusuan, set berpantang dan vivix pun tidak terkecuali memandangkan harganya yang mahal. Saya rebut peluang ini untuk kutu produk vivix. sebulan RM77.20. Okla... nak beli sekali harung mmg tak mampu. Sayang plak duit. Lagipun sebagai pengedar, saya kena juga mencuba supaya nanti bile ada yang bertanya tentan vivix saya mudah untuk memberi testimoni sy sendiri dan tahu rasa vivix itu. Giliran saya terima vivix adalah pada bulan November 2013.

Saya mula mengambil vivix pada bulan Nov 2013. Dah lama teringin nak try vivix ni. akhirnya dapat juga. Inilah suplemen idaman saya. 1st time telan vivix tu rasa pelik. Memang semulajadi sungguhlah. Tiada bahan perasa tambahan. Pekat, rasanya yang masam- masam manis dan kelat. oklah, untuk kesihatan kan.. Setiap pagi saya ambil vivix.

Baru separuh botol ambil vivx dah nampak kesannya. Antara kesan baik pulih yang saya nampak adalah;

1) Kuku muka jadi halus, licin. sentiasa lembap. kulit tak nampak pucat. meskipun tak pakai bedak, kulit nampak kemerah- merahan. cerah sekata. tiada masalah kulit kusam. Sebelum ni kulit muka nampak kusam.

2) Bila tersenyum, kurang kedutan. Saya ada masalah kulit kering. bile tersenyum, nampak garis2 kedutan di muka

3) Kuku nampak kemerahan. Tidak lagi pucat.

4) Rambut pula terasa lembut dan tidak lagi kasar seperti sebelum ini.

5) Yang paling best masalah jari kaki makan air tu cepat je hilang. Kalau sebelum ni pada bahagian tu mesti gatal. Bila asyik garu sahaja, kulit tertanggal dan bahagian jari kaki tu berair. Sekarng dah takde lagi dh rasa asyik nak garu kat bhgn jari kaki tu. Dah sembuh sepenuhnya. Hepi st sekarang.

Vivix ni memang terbaiklah. Seminggu ambil vivix saya ambil hari- hari. lepas tu saya ambil selang sehari. Boleh la bertahan lama skit. Serius memang berbaloi- ambil vivix ni. Minuman kesihatan yang cukup lengkap. 

Mak mertua saya pun minum vivx ni. Mak umur 50an. Selalu rasa lemah, kurang selera makan, dan selalu demam. Alahamdulillah beri sebotol vivix, dengna izinNya mak rasa semakin sihat. Saya dan suami rasa gembira dan tak risau lagi.

Apa itu vivix? Apa yang bestnya vivix ni? Apa yang lainnya dari minuman kesihatan dan anti penuaan yang lain? Jom kita tengok satu persatu apa kandungan dan bagaimana vivix bertindak dalam tubuh kita.




Gambar di atas ini adalah gambar sel DNA kita. Kalau kita menghidap penyakit kronik seperti kencing manis, penyakit jantung, darah tinggi, dan lain- lain penyakit, sel DNA kita semakin lama akan menjadi semakin pendek. Sel yang pendek, lama kelamaan akan mudah termusnah dan akhirnya mati. Semakin kurang sel DNA yang sihat, maka semakin sakitlah seseorang itu.Bagi orang yang sihat, sel DNA adalah panjang dan kuat.

Di sinilah vivix memainkan peranan yang penting. Bila seseorang mengamalkan vivix, bahan yang terkandung dalam vivix akan bertindak dalam 4 cara ke atas sel- sel dalam badan seseorang itu. 

Kehebatan Vivix Shaklee

Vivix terbukti baik dalam beberapa aspek. Antaranya:

a) Mengawal genetik dan seterusnya melambatkan proses penuaan sel.

b) Melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia. ~~ setiap hari sel- sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan adanya vivx, DNA akan dilindungi dari kerosakan dan diperbaiki.

c) Melambatkan pembentukan AGE ~~ Penimbunan AGE (Advances Glycation End Products) akan menyebabkan kerosakan sel. Ramuan vivix yang 10kali ganda lebih kuat dari reservatrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

d) Membantu meningkatkan tenaga dalam sel- sel DNA. ~~ Tenaga dalam telah ditingkatkan dengna pembentukan mitokondria baru (mitokondria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)


Kesimpulannya dengan mengamalkan minum vivx satu sudu teh sehari, kita sebenarnya membantu sel- sel badan kita untuk menjadi sihat. Seluruh badan kita terdiri daripada sel- sel. Jadi bila sel- sel tubuh kita sihat, maka sihatlah kita. Insyaallah dengan IzinNya...



Kelebihan lain vivix:

* Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan

* Memelihara keseluruhan kesihatan

* Anti oksida yang sangat baik - awet muda

* Membantu anda merasa lebih bertenaga

* Mengurangkan risiko kanser

* Membantu pesakit diabetic

* Menguatkan sistem imun


Apa yang bestnya kandungan vivix ni??

Vivix terhasil daripada kandungan anggur muskat & tumbuh- tumbuhan lain. Vivix mengandungi Reservatrol. 

Apa itu Reservatrol??
  • antioksidan yang kuat
  • Anti- inflamasi
  • Anti- kanser

Vivix telah terbukti menyelesaikan masalah penyakit2 serius, antaranya :
• Diabetes
• Kolestrol tinggi
• Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
• Tekanan Darah Tinggi
• Alzheimer atau nyanyuk
• Arthritis, Osteoporosis, Masalah sendi dan tulang
• Gout
• Letih
• Metabolisme badan RENDAH (antara sebab sukar turun berat badan)
• Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut)
• Kanser dan tumor
• Katarak dan masalah mata
• Masalah saraf
• Lemah imun tahan daya badan - lambat sembuh

Testimoni saya setelah ambil vivix



Gambar kiri :
Ini adalah gambar saya sebelum mengamalkan suplemen shaklee. Wajah kelihatan kusam meskipun telah memakai bedak.Masa ni Damia baru je berumur 4 bulan

Gambar kanan : 
Selepas setahun lebih mengamalkan suplement shaklee.Ternyata kulit wajah berbeza. Dan baru- baru ini telah mencuba vivix selma 2 minggu. Baru separuh botol...  Perbezaan kulit wajah ketara sebelum dan selepas mengambil suplemen Shaklee. Alhamdulillah saya sukakan kulit wajah saya yang sekarang. Dah tak kusam lagi. Gambar itu adalah natural tanpa sebarang bedak. Saya tak pakai bedak pun muka nampak berseri. Bila dalaman dah dirawat, keserian wajah akan lebih terserlah.

Cadangan saya, memadai setiap orang ambillah sebotol vivx.


Perhatian - Vivix tidak sesuai untuk ibu hamil, menyusu dan mereka yang berumur bawah 18 tahun

Pertanyaan, konsultasi dan order boleh hubungi saya di:
Imah
♥ sms/whatsApp: 013-6291099
♥ Emel : rahaimah140503@gmail.com 
♥ Layari fb Saya : www.facebook.com/syarahaimah


No comments:

Post a Comment