Tuesday 11 February 2014

Pencuci muka setanding jenama antarabangsa


Dulu pertama kali gunakan pencuci muka ni terus jatuh cinta.
✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦

Nak tahu sebab ape?:

✿1st time tgok size pencuci muka ni mmg tak disangka2. Ingtkan kecil aje. Rupanya besar

✿Mak aih, guna sikit je dah boleh cover cuci satu muka. Sikit tu besar biji kacang hijau aje taw. Berbaloi2…. Guna sikit, tapi buih byk. Lau mcm ni mmg boleh cecah smpai 6 bln lamanya… Jimat betul pencuci muka nutriwhite Shaklee ni. Berbanding dulu sebelum kenal Shaklee, saya pengguna setia pencuci muka safi. Guna sikit xde pn leh cover cuci satu muka.

✿Lepas cuci muka dgn pencuci muka ni, muka tak rasa cekang. Rasa best je. Selesa sgt2. Berbanding saya guna safi dulu, lepas cuci muka, muka terasa cekang.

✿Kebetulan saya pn ada sebiji jerawat besar, 2 hari je pakai pencuci muka ni, terasa jerawat yg besar tu dh mengecil. hihi... serius best pencuci muka ni.

✿Saya bagi adik saya cube pencuci muka ni. Kesian tengok muka dia penuh jerawat. Merah2 muka dia. Then, seminggu Tanya feedback dia cmne pas pakai pencuci muka ni? Dia kata kulit dia dh kurang merah2. Jerawat pun semakin kurang. Alhamdulillah ade perubahan…. Lepas n ink jadikan dia testimoni saya..

Ni bkn reka2 cerita ye. Mmg pengakuan saya sendiri

Pencuci muka NutriWhite Shaklee– Gentle Deep Foaming Cleanser.
------------------------------------------------

✦Menjadikan kulit wajah kita segar dan bersih
✦Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
✦Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
✦Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangi pigmen
✦Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta tidak menghakis atau mengelupas

Rasa segar dan nyaman sebaik sahaja wajah ni dicuci dgn Nutriwhite Shaklee. Kulit pun rasa lembut dan licin. Kalau semut lalu pasti jatuhlaa... huhuhuhu... Cuma satu saja yang tak best sebab tiada haruman wangian. Saya rela abaikan haruman wangian ini kerana pencuci muka Nutriwhite Shaklee ni bebas dari bahan kimia dan sintetik berbahaya. Memang selamat untuk kulit muka kita.

Kepada anda yang memang memilih sesuatu produk kerana jenama janganlah risau. Produk Nutriwhite Shaklee ini memang setanding dengan Estee Lauder dan SKII. Ia dihasilkan dari sumber semulajadi yang tidak memberi kesan sampingan.

Orang katalah bukan saya kata, "Tak kenal maka tak cinta! Sudah kenal pasti jatuh cinta!" Betul tak? 
==============================
✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 013-6291099 SEKARANG JUGA!!!
===============================

✉ boleh juga PM/inbox sy.. komen je pn boleh

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan





Pertanyaan, konsultasi dan order boleh hubungi saya di:
Imah

♥ sms/whatsApp: 013-6291099
♥ Emel : rahaimah140503@gmail.com 
♥ Layari fb Saya : www.facebook.com/syarahaimah

No comments:

Post a Comment